Äntligen Fredag!

Jaha ja, då har den här veckan travat iväg och det är redan Fredag. Jobb idag mellan 12-18. Ikväll blir det grilla och mest troligt ett bad!

 

 

Som ni ser så är inte badet riktigt klart än. Igår kom vi fram till vilken färg vi ska ha på trallen på altanen, en ganska mörkbrun olja. Så det blir att kludda på samma på badet. Sen saknas det en trappa, lite lampor och annat "pynt" så ska ni se att det kommer att bli toppen!

 

Eftersom min kära sambo är så seg så har jag inte fått bilderna från Spanien än, dom ligger och ruvar i hans telefon...

 

Så vad har hänt sen sist?

På Valborg var vi iväg till Margaretas Värdshus och käkade en 4-rätters supergod middag! Jag och P hittade även alla hennes brillor hon haft genom livet, här kommer några!

 

Vi skrattade så vi tjöt när vi testade alla brillor!

 

Ha nu en himla trevlig Fredag mina vänner!

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma mu

Vad konstigt, jag känner igen en del av glasögonstilen från min tid som praktikant på värdshuset. En rolig tid lärde mig lite mer om matlagning + mycke annat. hoppas att vattnet var varmt och skönt. Ringde storebror Nisse om släpet? Ha de gott o ha de bra!!!

2011-05-13 @ 22:37:19
Postat av: Argabiggan

Jag kan tänka mig att du gjorde det! =) Japp, badet var varmt och mysigt! Jo, han ringde, han ska låna det idag.

2011-05-14 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback