Tisdag

Jaha, då har febern tagit sig in i min kropp igen. Var på bio i Söndags med bästaste grannarna. Frös, hostade och snorade mig igenom Änglagård, som för övrigt var så där..

Efter bion var det middag hos svärmoran. Åt liiiite lite innan jag gick och la mig i soffan under en filt och slumrade. Thomiz kom och kände på min lilla panna och sa att jag var kokhet. Glufsade i mig 2 alvedon och sen raka vägen hem i soffan för mer slummer innan det var sova för natten. Trodde jag ja.

VÄRSTA jävla natten på länge. Frös som fasiken samtidigt som jag var kokhet som en platta. Tänkte att jag skulle vara lite smart och "rida" ut febern, så jag tog bara 1 alvedon.  Ojoj, fan vilken jobbig natt. Men lite friskare blev jag i af!

Sen var det ju hostan. Har haft hosta sen julveckan och idag ringde jag V-centralen för att få Mollipect utskrivet, så nu ska väl den snart vara borta. Får jag hoppas i af!

 

För jag ska bli frisk! Så är det bara!

 

För näst nästa helg har jag tänkt åka ner till denna snyggingen

 

Å då kan man ju inte hålla på och vara sjuk ju!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback