Svärfar och Svärmor

I skrivandes stund är bästaste svärfar och svärmor från Norge på väg ner till oss! Sist vi sågs var i början på Augusti, så nu är det på tiden att vi ses igen!

Jobbar till 18, och om deras planer går som dom vill så har dom tänkt sladda in på gården just då! Nice!

 

Annars då? Kallt, kallare kallast! Varje morgon ligger tempen på runt MINUS jäkla 30 grader, sen under dagen går den ner till runt 15, för att rusa iväg till 30 igen under natten. Nu tycker jag vi har haft nog kallt för i år...

Eller vad tycker ni?

 

Byxorna jag shoppade på Tradera är jag supernöjd med. Sköna som bara den!

Skorna var tyvärr liiiite för små, men om man gör som kineserna och lindar in fötterna så ska det nog gå! Men som jag tänkte, det är ju inga promenadskor, så jag får ha dom när jag vet att jag inte ska gå så mycket!

 

Nu ska jag iväg och släppa ut Xsanna en sväng så hon får pinka av sig lite!


Kommentarer
Postat av: gnagarn

Som din yngste farbror...tycker jag att man får stå ut med kylan, om man nu måste bo på samma breddgrad som Nordpolen...nästan... som ni gör. Jag har provat. Men...hav förtröstan, det är snart sommar...

2011-02-26 @ 00:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback