Kallt, kallare, kallast!

Sviiinigt kallt nu. -29,5. Och så ska det vara resten av veckan säger dom som vet. Kul! Jättekul! INTE!!

Det går ved som aldrig förr, vi håller tummar och tår att det ska räcka denna vintern i af.

 

 

Idag är det hjärtans dag!

 

Kom hem till ett mysigt hus där ljusen fladdrade mysigt i alla vrån och hörn. En fin blomma stog och väntade på mig på bänken. Mycket mysigt! Stekte och fräste ihop en köttfärssås som vi sedan avnjöät med ett glas viine. Efter det kurade vi ihop oss i soffan och kollade tv.

Om ca 1 timma kommer Thomiz sista present. Tidigare fick han en massa lotter som jag köpt och snart kommer Daddy Cool som varit upp till Finland i jobb med en flaska Whiskey som jag beställde med han.

 

Hoppas ni har haft en fin kväll mina vänner!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback