Grodlår

Ikvæll var vi ivæg till en kinesisk restaurang. Buffe och wok stog på menyn. Eftersom jag ær min fars dotter så var jag ju tvungen att testa grodlår. (bilder kommer senare) Det var inte illa alls. Dom wokade dom tillsammans med annat gott jag hade på tallriken och de smakade som torr kylling. Tom Thomiz smakade och tyckte det var helt ok!
Efter middagen vinkade vi hejdå till sværmor och begav oss utåt. Satte oss på en utebar och drack lite G&T och surrade nån timma. Nu har vi just kommit hem och spelar lite tvspel.

Ha en fin Søndag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir sniglar nästa gång eller hur?



DC

2011-04-25 @ 08:49:13
Postat av: argbiggan

Njeaoo...kanske, den som lever får se! =)

2011-04-28 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback