Till Lallo

Hej Pappa!

 

Hoppas ni har helt fantastisk resa!

Jag har det superbra här ute i Persön, trivs som fisken i vattnet!

 

 

Jag myser på min filt eller i soffan uppkrupen framför brasan. Det kunde inte ha varit bättre!

 

I Söndags tyckte dom tvåbenta att vi skulle åka upp till IKEA.

Tjohoo va roligt tyckte jag! Somnade som ett barn på vägen upp och låg sen och vaktade bilen medans dom tvåbenta var runt och handlade billiga servetter m.m.

 

På nätter när jag tror att dom tvåbenta har somnat hoppar jag upp i sängen och snurrar ihop mig som en boll vid deras fötter. Det är mysigt det!

 

Har även träffat tre nya kompisar, dom är lite skälliga tycker jag, men det går bra. Jag lyfter bara benet och pinkar lite på dom så blir dom tysta!

 

Idag har jag följt med Thomas på jobb. Oftast är jag ju med Hanna, och så kommer Thomas och hämtar mig, så jag ska slippa ligga i bilen så länge. Men idag skulle Thomas hem till hans mamma, så då fick jag följa med han på jobb. Det blir nog kul det!

 

Ha en fin dag i landet långt bort!

 

/ Key

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback