Kurragömma

Igår skulle Thomiz uppdatera min fina Iphone. Han donade och petade och till sist så hör jag hur han hmm:ar och riktigt funderar.

Ehh, hade du många bilder på telefonen undrade han.

Ja, svarade jag. Si så där 500 stycken.

Oj tyckte han, för det visade sig att alla dessa kort har försvunnit. Dom ligger gömde på nått jättebra ställe i hans dator, så bra att han inte hittar dom!

Pitt i greta, tänkte jag innan jag kom på att hey, vänta nu. Jag är ju så klok att jag för över korten från Iphonen till min dator med jämna mellanrum.

Och sist jag gjorde det var för ett par dagar sen. Så ALLA kort finns i min dator!!

 

Jäkligt tur för han!

 

Fan ta datorn om den skulle pajja nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback