Dagen i går

I går var det Lasagne på middagsmenyn. Gjorde den redan på Onsdagkväll, smart! Och eftersom jag inte är så bra på att laga mat till två personer, så blev det två formar lasagne när allt var klart. Så jag ringde och bjöd in Bossan, Patrik och Monster. Lasagnen var supergod och alla var nöjda!

Sen var det ju även hockey på tv. Så grannarna kom över och såg den med oss. Alltid kul med lite Erik-bus!

Efter hockeyn gick pojkarna ut i garaget och kopplade in mina extraljus, så våga mucka med mig nu! =)

Jag och Frida gick över till dom och kollade Lyxfällan, men vilket SPÅN som var med. Ojojoj...

 

Idag är det jobb som gäller, min (o)tur att stänga ikväll, så det blir jobb till 19.

Vaknade låångt före klockan ska ringa så jag har hunnit med en hel del. Tvätta, vika tvätt, färga håret, tömma diskmaskinen och dammsugit lite. Det känns bra!

 

Ha en fin Fredag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback