Kidnappad!

I går efter jobbat gasade jag som vanligt hem i vita (nåja, ganska vita i af!) faran och kom hem till Thomiz som höll på att skruva ihop stolarna som varit trasiga i ett par år.Tänkte börja med maten, men han ville vänta tills han var klar med det han höll på med.

Så jag kastade av mig jobbarkläderna och satte på mig myspysdressen. Satte igång och tände massa värmeljus när jag hör hur dörren öppnas och in kommer nån och skrål... sjunger vackert "Jag må hon leva".

Började fundera vem det kunde vara och kom fram till att det var kusin Erika som var i byn.

Men icke det, det var bästaste Ullis och cheferna L och A. In kommer dom med skumpan i högsta hugg. Så jag blev tillsagd att byta om och göra mig färdig... För vad visste jag ju inte! Så vi skålade i skumpan och sen fick jag en halsduk runt skallen.

In i bilen och sen bar det iväg. Vid Rutvik hade jag villat bort mig totalt. Så dom körde och dom körde....

Till sist stannade bilen och jag fick hjälp ut. Trodde att vi kanske var utanför Ullis på Porsön, men inte det. Fick till slut ta av mig halsduken och vips så stog vi utanför Allstar.

In dit och käkade en fantastiskt god middag med viiine och Kaffe Karlsson till efterrätt.

 

Tusen tack igen mina fina för denna kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback