Dagen efter

Idag känns det bra, dom gråa håren har inte kommit än, rynkorna fanns sedan innan och jag har ställt mig i kö för en ny höftkula! ;)

 

Dagen igår blev fin. Började dagen med ett besök hos frisören. 1 dm försvann och hon lockade håret lite fint dagen till ära.

 

For och jobbade mina 3 timmar och sen gasade jag hem.

 

Interflora kom förbi med en jättefin bukett som Cam hade skickat till mig.

 

Vi käkade go middag med lite rött i våra glas och sen kom våra föräldrar hit.

Skumpan öppnades och sen fikade vi ett par timmar.

Fick pengar till ett Ullunderställ som jag önskat och blommor

av B & T.

Pengar till att fara iväg nånstans och mysa av mamma mu och daddy cool.

Ett presentkort på Parelle av Monster.

Thomiz kom hem med en massa liljor i kruka till mig.

 

Den bästa presenten kommer med bussen.

Så han ska vi gå och möta på busshållsplatsen i kväll!


Kommentarer
Postat av: mamma mu

aldrig har jag och daddy sool hört att storebror är så efterlängtad. Jag längtar otroligt mycke efter han

2010-03-13 @ 00:42:18
Postat av: Ida

Åh vad jag önskar att jag inte hade haft ryggskott.. jag börjar, hör och häpna, bli sugen på viiiine! Grattis igen! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback