Snöigt

Ja så kom då "snöstormen"!

I går på jobb, så sa var och varannan som var in och handlade att dom måste bunkra upp, för idag skulle det minsann inte kunna gå att ta sig ut och köpa mat pga all snö och blåst. Så dom bunkrade mjölk och bröd, för tänk om...

Fan dom lät ju som stockholmarna låter när det kommer lite snö ute...

Visst det snöar, men nog tror jag nog att man tar sig iväg och kan handla lite om det skulle vara nått som saknas.

 

Själv sitter jag med mitt te och försöker få min hals att samarbeta med mig, det gör den inte. Har sviiinont när jag ska svälja och snoret rinner.

Så idag är jag hemma från jobb och tycker lite synd om mig själv... Det får man göra! Så det så!


Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Gnällfia..

Här i sydsverige kör dom i konvoj i 70 knyck, själv får man spåra i 110 i ytterfilen, 8 olyckor med blåljus mellan Helsingborg och Stockholm.

2010-01-28 @ 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback