Öron näsa hals

Tyvärr är internet här i huset inte det bästa. Det tar typ 30 minuter att ladda upp en bild. Så jag tänkte uppdatera med bilder när vi kommer till Bangkok.

Så då vet ni det!

 

Så var det där om sjukhusvistelsen. Dubbelsidig öroninflammation och stämbandsinflammation. Inte bra!

Det började göra ont i vänstra örat redan på Koh Tao, men eftersom det gick bort med lite alvedon så tänkte jag inte mer på det.

Kom tillbax till Hua hin och vi gick ut och käkade och det började göra ont i högra örat plus att jag började bli hes. Tänkte inte så mycket på det, vi gick och la oss och jag vaknade halvgrinandes kl 05.00 av att det gjorde så jävla ont i örat. Tog ett par alvedon och försökte somna om. Icke! Så vid 9 väckte vi Bossan och Patten. Jag o Bossan drog iväg till sjukan och efter 20 minuter hade jag träffat doktorn och fått ut massa meduciner. Summan av det hela 1500 bath =ca 250 kr. Bra sjukvård är det då!

Så nu har jag knaprat tabletter och mår mycket bättre.

 

Idag drar vi upp till Bangkok. Så då får vi drygt 2 dagar i den stora stan! Oj så kul vi ska ha!

Håller på packa ihop oss och ska bege oss om nån timma.

 

Ha de bäst i kylan mina vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback