Nyår 2009

Vi började årets sista dag med en skumpafrukost!

 

 

Thomas passade på att vila sig lite!

 

 

Medans jag slurpade gosaste Breezern ever. Litchi tror jag det hette. Mumma smakade den i af!

 

 

Även Patrik vilade sig lite!

 

 

På kvällen traskade vi iväg 2 hus bort till Ölänningarna, där kvällens festligheter skulle hållas.

Ungarna i huset hade gjort en drinklista. Det var bara det att vissa var alkoholfria och vissa inte, men dom vägrade berätta vilken som var vilken! :)

 

 

Spanar in dukningen.

 

 

Ungarna och Ulric i baren

 

 

Mina fina pojkar skötte grillen. Ulla som skymtar i bild var oxå med och hjälpte till!

 

 

Äter och dricker gott med supertrevliga människor!

 

 

Även en objuden gäst hoppade upp ur vasen!

 

 

Mys under träden.

 

 

Mys med Ludde

 

 

Nyårspussar

 

 

Satt och surra nån timma till innan vi begav oss hemåt.

 

Hade en toppenkväll med god mat, dryck och trevligt folk!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: u

bra, bra tack för uppdateringen! fiiiiiin klänning du hade! undra vem som sålt på dig den.. :)

2010-01-22 @ 00:23:33
Postat av: argbiggan

Det var så lite så!

Ja veeeem kan ha sålt på mig den?!

Snart kommer fler bilder!

2010-01-22 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback