Luleå - Bangkok

 

Väntar på planet som ska ta oss till Arlanda.

 

 

Och upp i luften vi for!

 

 

Och ner på marken vi kom, men sen kom vi inte så mycket längre. Planet var ju försenat i 3 jäkla timmar.... Men vi roade oss bäst vi kunde!

 

 

Sen kom vi iväg i af. Jag & Patrik var "like this"

 

Hade perfekta platser, mot en vägg. Ingen tjockgubbe som sliter tag i stolen och häver sig upp!

 

 

Landade trötta och slitna på Suvarnabhumi flygplats.

 

 

Satte oss i en taxi som tog oss till Royal Orchid Sheraton.

 

 

Utsikten från rummet.

 

 

Drog iväg och käkade julmiddag. Hittade en fantastiskt god skaldjursrestaurang.

 

 

Efter middagen klämde vi ihop oss i en TukTuk och drog tillbax till hotellet och satte oss och tog ett par öl!

 

 

Redo att checka ut.

 

 

 

Nu ska jag göra mig i ordning för jobb! Mer bilder kommer!

 


Kommentarer
Postat av: u

men vi har sett nu när ni väntar på planet på kallax... nu vill vi se resten oxå! snabben... ;)

2010-01-18 @ 21:38:48
Postat av: argbiggan

Hahha, oki! Ska se om jag hinner ikväll!

2010-01-19 @ 08:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback