20 minuter sen...

 

Hann inte riktigt med, 20 minuter för sent!

Men för 20 minuter sen så var det 1 månad kvar till 30...

Jag vet inte riktigt...om jag längtar eller inte!

Ni som har fyllt 30, så illa var det väl ändå inte?!

Det blir ju fest i af!

Den 13 mars inbjuder jag till fest, för den yngre generationen, dom under 50!

Ni äldre får komma den 11 mars och fira mig, om ni vill!

Nå kul ska jag väl ändå få ha, det är ju jag som fyller år, då måste ni vara snälla!

Ha en bra Fredag!

 


Kommentarer
Postat av: u

Nja, själva dagen var inte hemsk alls! Bara mycke, mycke trevlig! Men de är ju resten av livet som är hemskt, för alltid över 30 år... å fy fan... Fest blir kul dock! Kram!

2010-02-12 @ 10:38:40
Postat av: Anonym

Tänk glada tankar! :) visst kommer du?

2010-02-12 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback