Packa sig lite

Jag som trodde att jag vuxit ifrån det här med att skriva packlista låååångt innan själva resan ska börja. Men men, inte det. Eller, jag har inte skrivit själva listan. Har bara provat lite klänningar som hänger i garderoben och som förmodligen kommer att få följa med till Thailand.

Såna klänningar som jag inte hunnit använda i sommar, och dom passar finfint i ett varmt land i December!

Jag menar, man måste ju kolla upp vad man måste inhandla! Eller hur!? Visserligen är det sviiningt billigt där borta, men lite kläder måste man ju ha med sig. Om inte så bör man ju ha nått fint att byta om till efter vi landat med tanke på att vi ska på ett ***** hotell. Inte kul att komma intraskandes med kläder man rest i ett dygn...! Snacka om I-lands problem!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback