Äntligen Fredag!

Ja, så var den veckan avklarad...nästan!

Idag är det jobb 09.30 - 18. Sen hade vi nog tänkt att äta lite räkor och se en film.

Allt beror på hur Thomiz mår. Han har legat hemma en hel jäkla vecka. Först magen som bråkade och sen fick han förfylningen. Som tur var jag har klarat mig från allt. Lite snorig, men inget mer.

 

Alltså, hur är det med vädret?! Är det det här som kallas höst? Ena dagen sviinvarm, och nästa regn och rusk. Hoppas det blir liiite sol i helgen i af.

 

Nästa vecka far Thomiz och Junior till Sveriges störstaste huvudstad och ska jobba. Vet inte hur länge dom ska vara borta, men jag vet en som kommer att tillbringa kvällarna framför en "tjejfilm" eller bara se på det hon vill på tv. För det finns ju andra tv kanaler än Discovery, NG och alla dom andra kanalerna som inte är så bra!

 

Nu får ni ha en bra Fredag!


Kommentarer
Postat av: kusine!

du är även välkommen till staden som inte luktar så gott!

2009-09-04 @ 10:45:33
Postat av: Anonym

Det var ju trevligt av er. Tyvätt slutar jag ju 18 varje jävla dag, så det blir rätt sent innan jag kommit fram till stinkstaden! Men tack i af för inbjudan!

2009-09-04 @ 12:45:46
Postat av: Anonym

gud så tråkigt av dig. men okej, själv har man lyxen att sluta runt 12 nästan varje dag ;) så jag kanske kommer förbi och gör dig sällskap. en liten kusinkväll hade kanske inte suttit helt fel! eller vad säger du?

2009-09-04 @ 19:11:32
Postat av: Anonym

Det lät ju inte helt fel. Kanske göra lite mat och bara vara!

2009-09-05 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback