Välkommen!

Välkommen som fan snön! Inte!

Ska det nu snöa, snöa då så pass mycket att jag kan:

1. Kasta en snöboll

 

2. Köra lite skoter

 

3. Rulla en snögubbe

 

Inte bara komma lite grann så jag måste köra jääättesakta till jobb eftersom jag har sommardäck på bilen. Plus att jag har ju lånat mamma nu och daddy cools bil när dom är borta (och jag själv har körförbud) så nu har vi tre bilar som behöver bytas däck på.

Tack för det!

Och medans jag nu är inne i ett gnällinlägg så kan jag ju passa på att gnälla lite om att jag ska besikta min bil i morgon. Vilket inte kommer att gå så bra eftersom min ljuddämpade och diverse grejjor som ska sitta fast under bilen ligger i garaget.

Vill veta om det är nån ide att köpa nytt eller om hela bilen behöver skrotas. Så dom på besiktningen lär ju inte vara så glad på mig.

Men jag ringde i af dit och hörde OM jag får besikta utan dessa grejjor, och det fick jag. Synd att det inte var mitt i sommaren och jag kunde sätta på mig en kortkort kjol och blinka lite fint med ögonfransarna!

 

Så, nu har jag fått gnälla lite!

 

Ha en bra Måndag mina vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback