Monster 50 år!

Lördag började med att jag  och bror hämtade bästaste Thomiz som äntligen har kommit hem!

Efter det drog vi hem och chillade en stund innan jag begav mig den lååånga vägen (100 m) till byahuset för att hjälpa till men att duka och annat som skulle fixas innan den stora festen kunde börja!

Hem igen för att byta om och folk började strömma in hos oss. Bossan och Patrik kom med husvagnen och det visades även hockey på tv och det var det flera som ville se!

Eftersom Erika ville se hockey, fick jag agera henne som den snälla dottern som hjälper mamma (monster) med det sista inför festen.

 

Så blev kl 18 och gästerna började strömma in för att fira att...

 

 

...Monster fyller år!

 

Till förrätt bjöds vi på Västerbottenostpaj med romröra. Mycket mumma!

Varmrätten bestod av fläskfilegryta med riiis och sallad.

 

 

Efter det blev det kaffe och tårta.

Sen dansade vi...

 

 

...tills svetten lackade!

 

Då gick vi till baren och kylde ner oss!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback