Min natt!

Igår var ju jag och Thomiz och tog sprutan så vi ska slippa få sviinet i oss. Det gick bra. Det gjorde inte ont och vi for glada tillbax till jobben.

 

Efter en stund på jobb kände jag att det började ömma lite i armen, lite svårt att röra den.

Efter jobb drog vi iväg på storheden och till svärmora en stund. Nu gjorde det ONT i armen som fan.

Hem och la oss i soffan och såg en film och det började ömma i kroppen oxå. Inte bra!

Så när vi skulle sova så gick det inte att ligga på armfan eller ryggen... Så jag värmde en sån rågkudde och försökte somna. Icke!

Så jag låg vaken ett par timmar tills jag till slut somnade...för att vakna en stund senare av frossa. Fuck!

Med dubbla täcken och tjockstrumpor låg jag och skakade i sängen. Till slut somnade jag igen och nu när jag vaknade så hade frossan försvunnit! Jippie!

Men jag har fortfarande lite ont i armen, men det kan man ju leva med.

Så kan det gå mina vänner!

 

Nu har jag tänt lite ljus och eldar i kaminen och bara myyser innan jag ska på jobb och jobba till 19. Inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback