Jag dog jag nästan

Låg i soffan i gårkväll vid 12 tiden och surfade runt på internet och småkollar på tv.
Hör hur det låter som att nån går i snön, så där knakigt. Tänkte att det var nått på tv:n, men när Doris ställer sig upp och glor mot altanen så inser jag att det är på altanen det lät.
Det knackade lite försiktigt på rutan och jag dog!
Låg kvar i soffan och funderade vad jag skulle göra. Hör hur stegen försvinner för att sen komma upp på bron och ett försiktigt knackande på dörren.
Hmm, vad göra? Tänkte att jag skulle kuta över till sovrummet för att få på mig lite kläder. När jag sen tassade tillbax till dörren ser jag en man på väg bort från gården. I samma stund ser jag en annan människa komma gåendes runt byahuset.
Nu vet jag ju inte vad denna man ville, om han behövde hjälp och att mitt hus var det ända det lyste i, eller vad han nu kan hatänkas behöva mitt i natten.

Släckte ner överallt och satte mig i sängen. Insåg att jag inte kommer att få sova speciellt mycket denna natt så jag ringer kära Monster och drar dit och somnar gott till hennes snarkningar!
Så nu sitter jag här, 07.30 och i köket sprider sig en god kaffedoft!

Det var ju jäkla tur att detta inte hände två dagar efter att Thomiz dragit till Norge, utan att det händer nu!

Så nu har jag dött färdigt och ska dricka lite kaffe!

Kommentarer
Postat av: u

Jag fattar inte att du inte dog på riktigt... De hade jag gjort!

2009-11-16 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback