Helgen

Fredag: Jobb. Sen, saknade Thomiz!

 

Lördag: Väntade hemma hos Monster med en kopp kaffe i min hand, tills melodikrysset skulle ta slut och Mamma Mu skulle ringa och berätta att vi skulle fara till IKEA!

Packade ihop mig och vi satte oss i Cadillacen för färd 10 mil norrut.

Efter 2 timmars handlande, då jag bla hade fyndat en ny spegel till hallen, Paellapanna x 2, en till mig och en till Patrik, (nu får du tillbax din Monster) och en kandelaber som just nu lyser fin i sitt hörn och 2000 kr fattigare satte vi oss i bilen för 10 mil färd söderut.

När vi väl var i farten, körde vi förbi kyrkogården och tände massa ljus på Mormor och Morfars grav. Så vackert!

Drog vidare till Kallax BY och våldgästade pojkarna. Eftesom jag visste att jag återigen skulle upp till IKEA  och att det var jag som mest troligt skulle köra, så drog jag hem och surrade med Thomiz via Skype och drack ett glas vitt.

Somnade gott till en film!

 

Söndag: Vaknade utvilad, (fan va skönt att jag tackade nej till dom fester jag var inbjuden till, men tack i af!) och begav mig till jobb för att beställa varor eftersom cheferna befann sig i annat land. Skjutade lite bakisfolk hit och dit runt om i stan innan jag begav mig till Bakis Ullis och packade in henne i Mercan som skulle ta oss 10 mil norrut...igen! Men , men jag gillar ju det!

Ett pitstop i Sangis, (stackars dom som bor där), så kom vi så småningom till IKEA igen!

2 timmar senare och 300 kr fattigare, BILLIGT! så satte vi oss i bilen hemåt.

Sakta, sakta gick färden hemåt, tur att vi hade en snabb bil!

Skulle ju vara på Kallax 19.20 och hämta cheferna. Klockan 19.30 sladdade jag in på flygplatsen...då hade det tagit oss ca 2 timmar hem. HATAR folk som inte kan köra i mörker! Tur att det tar tid att få väskorna när man åker charter!

 

Det var min helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: kusine

näää.. saknar du thomas?! det har jag inte läst förr ;)

när kommer han hem?

2009-11-03 @ 00:23:00
Postat av: Anonym

han kommer den 14:e..."bara" 10 dagar kvar!

2009-11-03 @ 22:02:14
Postat av: Anonym

lagom till fest!

2009-11-05 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback