Dia

Idag efter jobb gasade jag iväg mot Gammelstad med Cadillacen och hem till Mamma Mu och Daddy Cool för att äta en jääättegod kycklinggryta. Och eftersom jag fick middag, fick jag även jobba av den!

I lördags när vi var på IKEA så handlade mamma Mu en ny bokhylla, vitrinskåp och tvbänk. Detta skulle nu skruvas ihop. Tvbänken var i stort sett färdigt, men bokhyllan blev mitt projekt. En enkel match eftersom jag skruvat ihop IKEA möbler förr. Sen  skulle gamla bokhyllan tömmas, även det mitt jobb. Så nu står det 4 banankartonger med böcker som väntar att få fara på kronan!

I morgon tar vi hand om vitrinskåpet!

 

Sen hade jag i ett svagt ögonblick lovat daddy att jag skulle scanna in alla diabilder som vi har sen vi var små. Det är inte lite det!

Han fick en diabild scanner av oss för nått år sen, och än har inte många dior blivit scannande! Men eftersom jag numer inte har mycket till liv, så sa jag att jag skulle fixa det. Och nu är den stunden inne! Just nu håller den på att installera nått som behövs för att göra det, fråga mig inte vad. Jag gör bara som datorn säger!

 

Har även pratat med min älskling sen 9 år tillbax!

Han fick se när jag sprättade denna fina flaska dagen till äran!

 

Jag sa att om han hade varit hemma så hade vi delat! Han tyckte nog inte att det var lika kul som jag! Men som han sa, efter 9 år får jag väl dela med mig!

Nu mina vänner har det nog gått 10 till 20 minuter och mina installationer är klara!

 

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback