1:a Advent!

Idag är det 1:a advent. Var i hela helskotta är snön?? Lite frost ligger på gräsmattan och det är minus 7. Hade det inte kunnat få komma liiite snö i af till denna dag?

Nåväl, jag ska tillbringa dagen med att strosa runt på stadens gator med Ullis. Fika oss lite och kanske köpa en julig klapp eller två. Vem vet?!

 

I går hade vi mamma Mu på middag. Daddy Cool fick en körning till Frankrike med jobbet, så hon kom hit och käkade middag och såg en film med oss. Myyspys!

Hann även med att träffa kusin Robban med familj  som var uppe över helgen en sväng. Det är inte varje dag man träffar dom, så det var kul!

 

Så fick jag veta att min käre bror som kommer upp den 9:e, tillsammans med en annan kusin, sen kommer att stanna här uppe till jul!!

Så vi kan gå på stan och köpa massa grejjor till hans lgh, laga massa god mat och bara umgås! Ännu mer myspys!

Sen har ju allt en baksida....dvs att Rick och Thomiz förmodligen kommer att sitta klistrade framför tv och spela tvspel! Men men, de gööö inget!

 

Nu ska jag hoppa i duschen.  Ha en fiin dag allihopa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback