Wii Fit

Nu vecka, nya tag.

 

Idag smsade jag världens bästaste älskling och berättade att lilla gumman skulle vilja ha ett Wii Fit, att jag skulle bli livlycklig om vi köpte ett sånt. 

Han ringde tillbax och undrade vad vi skulle med ett sånt till, TRÄNA såklart!! Fick inget riktigt svar från han, så jag trodde ju inte att han skulle köpa ett. 

Så slutade jag äntligen jobbet och racade hem i vita åket och tänkte på Wii:et.  In genom dörren. Så ser jag det, på golvet ligger plattan..

Jag hade fått ett Wii Fit!

 

Fan va kul det är!

Jag har yogat, tränat balansen, rockat rockringar, joggat och massa andra. Höll på i 40 minuter. 

 

Här kan ni läsa mer om WiiFit

 

 


Kommentarer
Postat av: kusinen

ser att vi måste göra ett besök snart igen :D

2009-05-11 @ 22:32:37
Postat av: u

hahaha, måste provas!

2009-05-11 @ 23:11:54
Postat av: argbiggan

Japp, ni är så välkomna allihopa!

2009-05-12 @ 07:46:23
Postat av: kusine

så gulligt av er :D ska vi komma ihåg när vi står där och svär dom fulaste svordomarna jag vet.

2009-05-12 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback