Varmt

Hela jäkla helgen har varit varm! Åhh så jag har njutit!

 

Lördag jobbade jag och sen drog vi till Kallax och grillade och kolla på film.

 

Idag har vi hunnit med massa.

Drog iväg till Kallax för att lasta ved som vi ska ha till vintern. Hem och lastat av den eländiga veden. Nu slapp jag det slavgörat, så Thomiz fick göra det istället. Tro nu inte att jag bara la mig på verandan och solade, nänä! Jag klev upp på gräsklipparen och körde runt, runt på gården och solade mig! Gäller att förena nytta med nöje!

 

Drog ut till Svärmor och käkade grillat och gick en prommis runt campingen. Inte många Norrbaggar där nu, men dom kommer om tre veckor! Bara så ni vet!

 

Hem och kickade igång Push:en och drog iväg till Monster på ett glas ciiider. Mumma i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback