Lördag 23/5

Vaknade till doften av nybakt bröd. Thomiz fick en bakmaskin när han fyllde år, men eftersom dom inte fick med den ner till oss sist som var här, så fick han den nu. (så nu Rick, har vi alltid färskt bröd när du kommer, dvs du får frukost!)

 

Drog ut med båten och fiskade. Fick flera fina fiskar att ta hem, men som i Fredags så var det även idag JAG som fick den största fisken. Tyvärr var denna "bara" på 3,6 kg. Men jag var glad, och pojkarna sura och griniga som vanligt! Fan va jag är bra på fiska!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kusinen!

jag vill också fiska fisken!!!

2009-05-28 @ 10:58:48
Postat av: kusiiine

Men då får vi väl fara och fiska fisken nångång!

2009-05-31 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback