Fredag 22/5

Drog iväg från Eldaskogen vid 10 tiden. 11.45 går  färjan som ska ta oss närmare stugan.

Drog in till Harstad och kollade runt lite.

In på "Petters Sjömat" och inhandlade Måsägg. Tänkte att mamma mu och daddy cool skulle få dom. Pappsen vill ju alltid att vi ska köpa annorlunda saker från Norge, så jag tänkte att äggen skulle vara en bra ide.

Ringde och berätta vad vi köpt och han skrattade och sa att han och mamma nu hade ätit såna ägg för 30 år sen på en bar i Tromsö. Men men, det var ju jääättelänge sen, dom har nog glömt hur det smakar! Förhoppningsvis!

 

Drog ut och fiskade på kvällen. VEM tror ni fick den störstaste torsken?!?! INTE Thomiz, INTE Robban, JAG!! Och den var inte liten , dryga 5 kg!! Fan va jag är bra!

Thomiz skulle såklart fota mig med fisken, och fast vi hade skurit av halsen på den så fick den i af muppryck, så denna bild bjuder jag på!

JUST när Thomiz fotar så rycker fiskfan till och jag ser ut så här!

 

Både Thomiz och Robban svor och gormade över att just JAG skulle få den största, jag fick ju flest fiskar oxå.

Haha, kul att kunna trycka ner stora pojkar ner i fotsulorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback