Sveriges störstaste huvudstad

Dit drar jag på Fredag. Mamma Mu, Monster och jag.

Det enda inplanerade vi har som vi ska göra är att ta oss till Göta Lejon och se "The Buddy Holly Musical", efter det är det bara shoppa, glo och sippa viine som gäller!

 

Helgen som gick var vi ut med Mamma Mu och Daddy till Hindersön. Käkade en våffla och drog tillbax till stan igen.

Drog hem och inväntade Pete och Frans som skulle komma med skoter ut och käka, dricka gott och bada lite tunna. Vi käkade och drack gott, men det blidde ingen tunna eftersom det låg ett stort isblock som vägrade smälta trots att vi eldade som fan. Men vi hade trevligt i af!

Söndag bjöd jag in oss på middag till Kx. Visserligen fick jag göra den själv, men i af!

 

Och idag är det Tisdag, snart helg!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback