Hurra för mig!

I dag är det min dag, jag fyller år!

Jobb mellan 12-18.

Gasa fort som fan hem från jobbet för att hinna käka lite middag innan "gästerna" kommer.

Gjorde en Porterstek i går som vi värmde idag. Bjöd Pete & Anton på middag eftersom jag insåg att det var en ganska stor stek jag hade gjort. Ingen blev gladare än Pete & Anton, som tyckte att jag skulle fylla år 5 gånger i månaden med den menyn! Även Junior kom och fick sig lite mat.

Sen strömmade folket in. Mor & far, Bittan & Xsanna, Anki + barnaskaran kom hit. Mycket trevligt!

Surra, skratta och lek med barnen blev det!

Summa kardemumma av kvällen= Helt super!

Tack för alla fina prisenter jag fick!

 

Nästa år blir det Tokfest!

 

Nu soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback