1 dag kvar till helg...eller?

Onsdag kan man ju inte räkna eftersom det är idag, Torsdag bara är där, och sen är det Fredag och då är det helg!!

Så då är det ju bara 1 dag kvar till helg, fast jag jobbar alla dagar, men i af! Visst?!

 

Till helgen har det lovats kanonväder, vilket jag nu hoppas att väderguden håller. Då blir det skoters för hela slanten.

Thomiz har ringt Måndag och Tisdag eftermiddag och berättat att dom ska dra iväg med skotrarna efter jobbet. Själv har jag suttit som en argbigga och önskat att jag oxå hade ett jobb då jag slutade 16, så jag oxå fick fara iväg, men inte det!

Såna här dagar önskar man att man jobbade på ett dagis, vara ute i solen heeela dagarna och torka nån snorig unge under näsan. I stället sitter man inne i en butik och trånar efter solen.

 

Fast mest längtar jag till sommaren.

Åka båt...

 

Ligga och sola..

 

Och ha grillfester

 

Men snart är det sommar och vi kan göra alla dessa saker!

 

Ha en bra dag i solen mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där sista bilden ser väldigt lockande ut. tycker vi drar ihop en pre-sommar grillfest!!

det finns ju faktiskt inget dåligt väder... ^^

Postat av: kusinen

Hehe..nä, bara dåliga kläder!

2009-03-19 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback