Underbara helg!

I Lördags drog vi ut till Bälinge för att fira Mamma Mu som fyllde år.

Mamma Mu och Patrik

 

Hon fick en gudomligt skön spikmatta i present av alla baarnen!

Medans daddy och Thomiz drog iväg med båten för att kolla mjärden, packade jag och mamma cykelkärran full i mat och traskade ner till piren och wookade thaimat, mumma!

Eftersom det var 30 grader i skuggan, så var det självklart för ett dopp i älven. Riktigt skönt!

 

När vi hade firat klart mamma mu gasade vi vidare till Kallax för mer bad, denna gång i poolen! Sviiinigt skönt att bara guppa omkring med ett glas viiine i handen!

På kvällen kom Pete och E. förbi så dom skjutsade hem oss. 

 

Vaknade tidigt och drog iväg tillbaka till Kallax. Pendlade mellan poolen och solstolen heeela dagen, åhh så skönt!

Patrik och jag skrattar..

 

Fiinpoolen

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Tror du jag är nådigt avis!?!

Jag vill också schteeeeka poolen med en ciider i handen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback