Men go morgon Måndag...

Satt och surfade runt ute i rymden och hör hur Doris kommer in genom altandörren. Det var bara det att hon hade sitt "jagharfångatettdjur, visstärjagduktig"läte när hon "pratade" till mig. Fuck!

 

Så hon inser ganska snabbt att detta är ett djur jag kommer att ta ifrån henne om jag bara får fast henne.

Hon är inte dum, kattfan. Snabb som en vessla försvinner hon in i sovrummet. Bläää, vill inte ha en rutten råtta där inne.

Lockar och lockar och till slut kommer hon fram, men inte är hon redo att lämna ifrån sig råttfan. Efter mycket hotande och lockande med godis släpper hon i ett svagt ögonblick det läskiga lilla djuret.

Ut flyger katta, sen ska jag bara få ut råttan.

På med en stooor handske, en påse över det och sen ett reklamblad senare är råttfan ute.

 

Så nu kan jag fara på jobb!


Kommentarer
Postat av: kusine

äckelpäckel katt!!

2009-06-22 @ 17:40:21
Postat av: Anonym

Men tyyyp!!

Fast iofs så är det ju lite synd om "katten med kraftig benstomme", som inte vet vad en råtta är...

2009-06-22 @ 18:34:44
Postat av: Anonym

inte det minsta synd om henne. man kan ju gosa och pussa på henne och veta att hon inte har råttbasilusker på sig ;) dessutom nöjer hon sig med att sitta och titta på fåglarna genom fönstret.

2009-06-24 @ 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback