Midsommar i bilder

Stannade på en rastplats* för pinkpaus, men den luktade läskigt, så vi drog vidare. Fint var det i af!

 

Kom fram 01.00 och traskade upp med Rick & Cam till lägenheten som vi skulle bo i. Där delade vi en flaska viine och surrade en stund innan det var dags för sängen.

 

Midsommar gjorde vi en massa god mat som vi åt och njöt av.

Och eftersom det var Midsommar, så drack vi såklart Champagne till lunchen!

Thomiz och J som snart ska skåla i OP:n

Rick trivs

Och Cam är glad!

Och jag hade lockigt hår!

Efterrätten, Jordgubbar och glass intogs utomhus, och till detta serverades skumpa!

När vi ätit upp jordgubbarna och glassen lämnade J. oss och vi andra tog oss iväg till Murberget för lite mer Midsommarfirade.

Satt och lyssnade på när en (inte alls bra människa) sjöng små grodorna och räven raskar... 

Syskonkärlek...

Till middag släpade vi ut den nyinköpta grillen + massa mat och såklart Yatzy och hade picknick utomhus ett par timmar.

Grillad oxfile och Ullis (jo ullis, jag kallar den din, eftersom du brukar göra den, bara så du vet!) potatissallad. Mumma!

Världens största grillhink!

Sen blev det kallt och vi traskade in igen. Där väntade mer Yatzy och Spotifyquiz. 

Thomiz var domare

Och jag var så här glad när jag kunde en låt!

 

Klockan 3 blev alla trötta så vi traskade iväg till lägenheten och somnade gott!

 

En MYCKET trevlig Midsommar har vi haft!

 *=Ja Daddy Cool, jag kommer fortfarande inte ihåg vad rastplatsen heter, fast du sa det i Torsdags!

 

 


Kommentarer
Postat av: Cam

Tack för en trevlig helg! :-) Sååå sköjj att ni kom hit, det borde ni göra oftare



Fina bilder du lagt ut förresten...man är ju fotogenic...hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...i wish !

2009-06-21 @ 22:49:49
Postat av: Argabiggan

Ja, om ni hade bott närmare hade vi ju kunnat komma oftare...!



Klart du är snygg på bilderna, annars hade jag ju inte lagt ut dom! :)



Kramiz

2009-06-21 @ 22:54:13
Postat av: u

hihii, jag har en egen maträtt :) Fab va nice ni verkar ha haft de! Bowling nån da i veckan? tis lr tors?

2009-06-22 @ 20:56:20
Postat av: Anonym

Japp, inte alla som har det!

Hmm...idag är det Tisdag. Kanske Torsdag, men jag jobbar till 19 då.

2009-06-23 @ 08:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback