Yr

I morgon lovar YR strålande väder. Kan inte bli bättre start på semestern! Visserligen kommer jag att tillbringa förmiddagen på IKEA med Kusiiine och Ida, men det gööör inget!

 

I fredags slutade jag 14. Drog in till stan och skulle inhandla lite blåmusslor till en soppa. Nä, just denna jäkla Fredag hade dom inte fått några musslor. Så jag köpte lite räkor och annat smått och gott.

När jag kom hem ringde jag och bjöd över Monster på ett glas viiine för att fira att jag hade semester från Örarna. Så hon kom, och vi drack lite viiine,  käkade räkorna och sen kom flaskan med jäger fram! Mycket mysigt. 

 

Igår var vi på kalas hos H. som fyllde 32.

Käka gott grillat och sen begav vi oss ut till deras bastuflotte. Det bastades, åktes ring och wakeboard. Dock inte jag. Jag fegade och bädda in mig i en filt med en öl!

 

Nu ska jag surfa vidare till IKEA.

 

Ha en fin Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback