Hamnön ToR

I går jobbade jag, som vanligt! Efter jobb skulle H, L och A dra iväg ut till Hamnön för att bygga lite brygga. Så jag ringde Thomiz och berättade för han att vi skulle folja med. Bara så han visste!

Så jag drog hem och packade på mig lite varma kläder och sen begav vi oss ner till hamnen.

Resan ut var fin, tills vi kom ut på "öppet" hav. Då skumpade det och kastade in vatten på oss som bara den.

 

L. fick hålla i lilla Felix, annars hade han nog skumpat av båten i alla vågor.

Kia är så stor och tung, så hon klarade sig

Det blåste friskt ute på havet.

Alla åt upp maten, och fick mumsiga jordgubbar till dessert!

Felix pippar Kia

Kia jagar gummisnodd på svansen.

Jag och Betty myser.

 

Sen skulle det byggas brygga.

Jag utsåg mig själv till "hundvakt", allt för att slippa lyfta svintunga telefonstolpar

 

L, A, H och Thomiz arbetar

Väntar på att nån ska falla i vattnet, men ingen gjorde det...

Felix hånglar upp mig, not så mysigt!

 

Sen satte vi oss i båten och skumpade iväg hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback