Gnäll

Ja, då sitter jag för tredje dagen i rad och väntar på att Vårdcentralen ska ringa upp och att jag förhoppningsvis ska få en läkartid för mina händer. 

Det har inte gått så bra tidigare. Fast jag  ringer 07.45 så har dom bara tider kl 13.. Då jag jobbar..

 

Opps, nu ringer dom!

Jaha ja, kan du komma klockan 13? frågade hon. NÄÄÄ!! Ska det vara så jäkla svårt att få en tid på morgonen?!?! Så nu fick jag en tid 8 45. Så nu äntligen kanske jag slipper alla sprickor och nariga fingrar! Tack!

 

Dags att klä på sig m a o!

 

Ha en sooolig dag!


Kommentarer
Postat av: u

Men gå inte till vårdcentralen!! när jag var där med mina blodiga fingrar fick jag ett plåster... när jag ett halvår senare gick till hermelinen fick jag ju på en gång en salva som gjorde fingrarna, som varit såriga och blodiga i två år, bra på två veckor och sen har jag aldrig mer haft problem!! aja, hoppas du får bättre hjälp än mig-men får du ett plåster kan du ju fundera på att gå nån annanstans... :)

2009-07-02 @ 10:42:57
Postat av: argbiggan

Tjoo!

Jo, jag fick samma salvor som jag fick från sjukhuset för 8 år sen, och dom hjälpte, så jag hoppas dom blir bra denna gång oxå!

2009-07-02 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback