Djävulen

Städdjävulen har hoppat in i min kropp och jag har just städat.....Skafferiet! Av alla ställen!

Nu sitter jag och laddar med en chokladkaffekopp i min hand och ska nu gå genom den lååånga hallen fram till Gästrummet som nu innan semestertider behöver få sig en omgång.

Det ligger tvättade kläder på heeela sängen, saker som vi ska sälja på blocket som jag inte ens vet vad det är, och annat som bara ligger och skräpar där.

 

Tyvärr har inte städdjävulen hoppat in i Thomiz kropp, för han ligger och sover och snarkar...

Tror jag ska sätta på lite bra musik lite så där lagomt högt så kanske han vaknar. Och kan hjälpa till!

 

Har ett par timmar på mig innan kag ska på jobb, så lite städande ska jag nog hinna.

 

Ha en bra dag alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback