40

1 Jag kan busvissla 

 

2 Jag gillar att måla naglarna

 

3 Jag tycker om att städa

 

4 jag tycker om att skura

 

5 Jag tycker inte om att dammsuga

 

6 Jag har kört för fort, ordentligt för fort

 

7 Jag var 0.5 km/h från att tappa kortet

 

8 Jag fuskade när jag skrapade utemöblerna

 

9 Jag hoppas inte att färgen lossnar

 

10 Jag har ett stort födelsemärke på skinkan

 

11 Jag har snattat

 

12 Jag har tagit springnota på en bar i Santa Pola. Mamma mu, Daddy Cool och Thomiz var också med!

 

13 Jag har kört bil onykter

 

14 Jag har släppt soptunnor nerför en backe, i Santa Pola. K.´s ide!

 

15 Jag har fått smak för Skumpa, ju dyrare desto bättre!

 

16 Jag har en katt, som ratar fläskfile, men gärna smaskar i sig en råtta. Blää!

 

17 Jag har varit på Drakjakt, det var kul!

 

18 jag har sett småval i Norge, då var jag rädd

 

19 Jag började blogga i Mars 2006

 

20 Jag är en djävul på att koka Köttsoppa!

 

21 Jag äger 4 cyklar, det är punka på alla…

 

22 Alla bilar jag ägt har haft hål i avgasröret

 

23 Jag har nyss rensat garderoberna

 

24 Jag kom fram till att jag hade 10 jackor

 

25 Jag slängde 2

 

26 Jag har nu 8 jackor

 

27 Jag har 6 vinterjackor

 

28 Jag lär inte frysa i vinter!

 

29 Jag gillar att klippa gräset. Rör Thomiz gräsklipparen blir jag sur. På riktigt!

 

30 Jag säger att jag är 1,65 lång, fast jag är bara 1,64.

 

31 Jag höll min tatuering hemlig för Daddy Cool i ett par månader. När jag visade den frågade han om det var en gnuggis…

 

32 Jag har jobbat på Sveriges(?) enda icke turkägda pizzeria

 

33 Jag har varit i 3 världsdelar

 

34 Jag har varit i 25 länder

 

35 Jag skulle vilja fara till Island

 

36 Jag tycker att en vinter utan skoter och värmeljus inte är en bra vinter

 

37 Jag älskar mitt hus efter branden, så fint

 

38 Jag börjar jobba om 1 timma

 

39 Jag kanske ska göra nått vettigare än detta

 

40 Jag avslutar denna listan nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback