Vill hem!

Nu vill jag hem!!

Jag vill inte vara inneboende nå mer och se på sport hela dagarna, det suuuger!!

Nog för att vi i övrigt har det ganska bra, middagen klar, nybakade bullar och frullen var serverad igår när vi vaknade! Men i af!

 

Igår tillbringade vi stärre delen av dagen på skotrar. Drog iväg mot Råneå och kollade in läget där borta. Det hände inte så mycket. Leden vi hittade dit känner jag av idag. Har ont i varenda "muskel" i hela kroppen. Var som att köra på en puckelpist. Sen att jag körde ET:n gjorde ju inte saken bättre. Den skotern har INGEN fjädrning, så om inte jag fick lite benmuskler igår så vete fan! Hemfärden gick bättre, hittade den "riktiga" leden som gick efter isen.

 

Drog iväg till K & L på kvällen och surrade och drack kaffe. Mycket trevligt!

Hem och somnade till en film.

 

Nu väntar vi bara på att Pete ska få gjort sina ärenden så drar vi ut till byn igen för ytterligare ett par timmar på skoter. Kul!

 

Ha de bra mina vänner, det är ju helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback