Snoret rinner

Snoret har anfallit mig!! Och i natt kom hostan och slängde sig ner i halsen på mig. Tror inte jag hostat så mycket som i natt. Monster som sov på nedre plan hörde mig, men inte min käre sambo som låg brevid mig i sängen...Men men, en tekopp senare var jag på jobb.

Dagen har gått fint, inte varit så snabb, men det har funkat. Så vid 17 tyckte mina kära chefer att jag skulle få gå hem, Tack tack!

Så nu efter en liiiten pn så sitter jag i af upp!

 

På husfronten så händer det inte så mycket. Just nu går en ozonbehandling i huset, så på 24 timmar får ingen gå in i huset. Sen kommer det  att lukta massa klor tydligen, men det ska vara så!

 

Nu ska lite mat få trilla ner för strupen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback