Hem

Jag vill hem NU!!! Ska det vara så jävla svårt att sätta upp lite nytt tak?? Och lägga ett nytt golv?? Och sätta upp lite tapeter?? Tydligen... 4 dagar ska dom ha på sig för att sätta upp taket. Snacka om slöfockar!

Golvet kommer dom nog inte att lägga innan dom har kaklat, och det kommer dom inte att göra förens om ca 3 veckor då det var så lång leveranstid på mosaiken.

Tapeterna har jag ingen aning om när dom har tänkt sätta upp, visserligen har vi inte bestämt oss för vilka vi vill ha, så det måste vi göra i helgen.

 

I går drog vi med oss spanjorskan och norsken på hockey. Det tyckte spanjorskan var kul, men hon tyckte nog att dom var lite väl hårda mot varandra när dom tacklades, så vi fick förklara att dom hade skydd på sig. Det är inte så lätt att förstå alla gånger!

Faktiskt riktigt kul att gå på hockey live. Man lever sig in i spelet vääldigt mycket. Var hes och hade ont i händerna av allt klappning när vi drog därifrån!

 

Snart är det helg igen.

I Söndags var vi iväg med skotrarna. Drog till Gäddvik och hämtade A gamla skoter så jag hade nått att köra.

Drog iväg till Måttsund och sen vidare ut på havet. När vi kommer körande upptäcker vi att isen inte är så tjock som vi tror. Så pojkarna säger åt mig att gasa och köra mot land. Jaha ja, det är ju jättelätt. Höll på förfrysa gastummen av mig så jag hade knappt nån känsel i den, plus att det bildas drivor av snö på isen som man inte alltid ser och kör man över en sån flyger man hej vilt. Nå väl, jag gasade och höll efter som andra. Halvvägs mot land var jag hundra på att jag skulle dö. Ser hur Thomiz skoter sjunker ner med bakändan på vissa ställen, men eftersom han gasar betydligt mer än mig, så var jag ju säker på att jag skulle sjunka ner mot botten. Men tydligen inte eftersom jag sitter här nu!

 

Ha en bra dag, snart är det helg!

 

 


Kommentarer
Postat av: kuse

hahahahah, så går det när man ska leka med skotra. :D

ni kommer aldrig få flytta hem, du ska alltid vara med när david kommer och hälsar på så jag slipper vara ensam med galningen...

2009-01-31 @ 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback