Febern har släppt sitt tag om mig

Fin väder idag, minus 2 och lite snö i luften. Så vi pälsade på oss och begav oss iväg på nya äventyr med skotrarna. Drog först iväg till Rutvik för kaffe hos K & L. Irrade oss iväg vidare mot Apc där vi skulle lämna skotrarna som ska in på service under veckan.

Allt som allt tog turen ca 4 timmar. Kul! Mindre kul var det att köra på isen. Typ inge snö på isen, så jag slirade mest omkring och gled åt fel håll med A´s skoter medans jag såg Thomiz och Pete köra åt ett helt annat håll. Men till sist kom jag efter dom!

 

På fredag får vi besök från Spanien. Det var ju tänkt att dom skulle bo hos oss ett par dagar, men det blir svårt med tanke på att inte vi bor där än.

Och även om vi får flytta hem vill jag inte ha som boende hos oss med bara en toalett. M tar väääldigt lång tid på sig med att göra sig iordning. Så dom får bo hos B & T. Känner jag B rätt så har hon redan planerat varenda dag som spanjorerna kommer att vara här...kul...Not! Men men, det löser sig nog, jag behöver ju inte umgås med dom om jag inte vill!

 

Nu gosa med katta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback