Snart så...om vi har tur!

Idag är det Fredag. Tror ni att jag skriver detta inlägget hemifrån?? Nää, inte det inte! Har vi tur blir dom klar med taket idag. Sen ska det städas och efter det får vi flytta hem... Jag är så jävla less!!

 

I går kom Thomiz hem med lite provbitar på tak och golv som han tyckte att vi skulle fundera på. Och jag håller med han, våga testa nått nytt! Så nu blir det inte "Skeppsgolvet" i hellen, utan en mörkgrå laminat som man lägger så att det ser ut som klinkel. Mycket fint!

Och taket till toaletterna som vi vill ha finns inte färdigmålat, så vi kommer att köpa omålat. Så alla som vill kan komma till garaget vårat och måla lite takpanel när vi får hem dom. Jag kan bjurra på lite viine! Ok?!

 

I går hade vi spanjorerna på besök, satt och surra och spela ltie kort.  I dag flaxar dom hem till värmen igen..inte nå avis alls...!

Men dom var så snäll och lämnade K & E  Pajero här, så den ska jag ta till jobbet idag. Min bil tycker inte riktigt om att det kommer så mycket snö, den kan få för sig att inte starta om det kommer för mycket snö under det. (nån som har nån aning vad det kan vara för ett litt fel?) Och snö har det ju kommit! En hel del, och än snöar det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback