Skor

Vart tog det Sibiriska ovädret som skulle komma igår/idag vägen?? Inte hit i af!

 

Idag börjar jag kl 12. Så i morse har jag släääpat mig upp ur sängen och ner för trappan. Så nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli 9 så jag kan dra in till stan en sväng. 

Mina skoterskor gav nämligen upp i helgen. Tyckte det var konstigt att jag frös om ena foten, inte så konstigt med tanke på att hela sulan hade spruckit... Så nu ska nya inhandlas. 

 

Alltså, katter är lite underliga djur. 

Doris bor ju på övervåningen här hos Monster eftersom hon inte tycker att husets katt Chili är så kul att vara med. Å andra sidan tycker nog Chili att Doris verkar ha det skiitkul där uppe på vindan. Just nu sitter dom och tittar på varandra i trappen. Doris fräser och väser, men är ändå så nyfiken på Chili så hon stannar där och väser. Skumma djur!

 

Det var allt för denna morgon!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback