Hemma!!

Japp, sen i Torsdagskväll har vi bott hemma. Thomiz flyttade hem medans jag var på jobb. Sen drog han och hämtade norskarna som kom med tåget. Hem och började städa efter städfirman som inte gjort sitt bästa jobb.

 

Fredag klev vi upp tidigt och började städa igen. Hann städa väldigt mycket innan det var dags för jobb.

När jag var på jobb fortsatte som andra och städa, så när jag kom hem var det såå fint hemma!

 

Lördag bestämde jag och E att vi skulle dra in till stan och ha en shoppingdag och dricka ltie viine. Fick skjuts in till stan med Thomz och K och skulle ta bussen hem. Vi shoppade och shoppade och fick i oss lite viine. Sen shoppade vi lite mer och fick oss en varm Irish coffee innan vi klev på bussen som tog oss hem på ca 20 minuter. Har inte åkt buss på säkert 5 år, men det gick bra i af!

När vi kom hem hade Thomiz och K lagt nya golvet i köket. Blev så jäkla snyggt. Jag hade köpt massa turkosa ljuslyktor, duk och tabletter på Indiska som jag hängde upp. Ooohh så fint det blev!!

 

Bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback