Full fart

Nu har Bill & Bull avslutat sitt jobb här, tror jag! Dom är då inte här och golvet är färdilagt men det ligger under massa papp eftersom målaren och badrumskillen är här och går på det.

Förhoppningsvis kommer tapeterna upp i dag. så det närmar sig färdigt med små små steg!

 

I går när jag skulle på jobb så skulle jag backa ut bilen från garaget. Nu är det så att det är ganska trångt på gården för tillfället. Det står en conteiner, hantverkarnas bilar står där och tar plats. Så jag backade och lirkade och så plötsligt hör jag skraaap.

Fuck! Körde in i garageväggen med skärmen... som om inte det var nog. Badrumskillen var just på väg in i huset så han hör och ser allt... så jag backade ut och drog snabbt som fan till jobb. Så nu har jag lite repor och plåtskador fram på bilen...Suck.

 

Fredag idag, full fart mot helgen. Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback