Fredag

Nu går det framåt i rask takt!

Tapeterna sitter på väggen, plattläggarna kom just innanför dörren och på Tisdag kommer kaminen på plats.

 

Tapeterna i hallen

 

Så var det ju Fredag igen. Tänkte dra in till stan om en stund och se om jag hittar nån kul tröja att ha i helgen. Tänkte även lägga mig en stund i solen och se om det fastnar nå färg på mig.

Ikväll drar vi kanske ut med skotran och bränner lite korv och fläsk. Om nu vädret tillåter. VARFÖR skulle det bli -20 igen? Hatahata!!

 

I morgon ska vi på fest, ska fira att F & C har gift sig. Så vi måste även hitta nån kulig present till dom. Det är inte det lättaste kan jag berätta. Men nått ska jag väl hitta!

 

Nu ska jag bjuda killarna på lite kaffe.

 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: kusin

jävligt snygga tappisar!!! thomas har bra smak! ;)

2009-02-27 @ 14:21:52
Postat av: argbiggan

Jo jag vet...

2009-02-28 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback