Bill & Bull

Bill & Bull, våra snickare plingade på dörren för ca 30 minuter sen. Bara att kliva upp och sätta sig i köket med datorn och korsord.  Hade hoppats på en liten sovmorgon idag eftersom jag låg och såg serier till typ 3 i natt, men inte det. Men men, va gör man inte för att få fint hemma! Funderar på att dra till monster en stund, börjar först kl 12.

Så nu har jag kokat kaffet och sitter här och ser ut som att jag har maaassa att göra i datorn dvs, ser lite viktig ut! Vet inte om det funkar, men jag kan ju alltis låtsas!

 

Hittar tyvärr inte kabeln till datorn, så jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på det fina golvet som pojkarna la i helgen, men jag ska söka ikväll så ska vi se om det kommer upp några bilder.

 

Verkar som att Bill & Bull inte vet riktigt hur dom ska börja med golvet, haha, lite kul att sitta och lyssna på dom. Dom kommer från Kaalix, såå de gåår int så schnaabbt föör dom!

 

Nu kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback