En dag på stranden!

Tog en skön sovmorgon i morse och begav oss sedan till stranden.

Har legat och solat och druckit oss en singha eller två och bara myst. Har haft ett par urgulliga valpar som har lekt och sovit med oss på solstolarna. Såå söta!

Ikväll har vi varit och handlat hem massa mat och hade tänk ha en liten grillafton!  Just nu är Thomiz över till Vivvi och Ulla (grannar) för att hjälpa dom med datorn, så jag passade på att kolla runt vad som händer och fötter där hemma!

 

Hoppas allt är bra med er där hemma och att Doris mår toppen!

 

Många varma kramar till er!


Kommentarer
Postat av: u

Här snöar det en meter/minut... :( Men vi är inte aaaalls avundsjuka på dig... ;)

2009-12-28 @ 01:02:30
Postat av: Idisen

Åh fy fan vad härligt!!!!! :)

Jag fryser fan häcken av mig här.. brr! Så fort man varit utanför dörren så måste man ta ett bad för att få upp värmen.. Men jag är inte heller avundsjuk på er ;) ahaha

Postat av: argbiggan

Mycket att skotta ullis! ;)



Ida, vi har samma problem, vi måste bada så fort vi rört oss här i värmen! ;)

2009-12-31 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback